Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~xMateo | użytkownik

imię i nazwiskoMateusz adresGryfino zarejestrowany04.02.2006 @22:27:09 ostatnio na stronie25.02.2017 @13:53:06

_
___
_____
_______
_________


Podziękowanie za DA dla:

http://sheandhe.digart.pl/

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://www.pixelfront.pl OnetSkype-- Gadu-Gadu545209
digarty106 komentarze942 posty na forum47

komputer / sprzęt
Canon eos 7dMark II + tamron 18-200 f/3,5 - 6,3 + tamron sp 90mm f/2,8 1: macro + canon 50mm f1/4 + samyang 500 mm + canon 430exIII rt + pełno innych dodatków statywów lamp teł i takich tam

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
-smdb    13.10.2009 @00:33:46
i co nie gryzła cię
~sheandhe    08.10.2009 @20:56:25
Dziękuje
_______
Nie odgrywaj się za ocenę, która ci nie pasuje ;/
To moje zdanie, zakładając tu profil godzisz się na opinię innych.!
i nie dziękuj, bo to wkurzające,
lepiej się zrewanżuj.
~sheandhe    07.10.2009 @19:56:48
Przełamuje go, muszę go pokonać a takie zdjęcia chyba mi w tym pomagają
Aczkolwiek zdarza mi się jeszcze popłakać na widok jakiegoś
_______
Nie odgrywaj się za ocenę, która ci nie pasuje ;/
To moje zdanie, zakładając tu profil godzisz się na opinię innych.!
i nie dziękuj, bo to wkurzające,
lepiej się zrewanżuj.
~sheandhe    01.10.2009 @07:05:53
celowo, celowo
A lalki dlatego, że One podczas kupna nie mają jeszcze duszy, a ja chcę im ją dawać, wymyślać historie itd. lubię to
_______
Nie odgrywaj się za ocenę, która ci nie pasuje ;/
To moje zdanie, zakładając tu profil godzisz się na opinię innych.!
i nie dziękuj, bo to wkurzające,
lepiej się zrewanżuj.
~covala75    13.09.2009 @02:57:05
dzieki
_______
bardzo cenie sobie wszelkie komentarze
~Lvincii    25.08.2009 @22:56:28
dzięki za obserwację, pozdrawiam
_______
Ludzie zawsze myślą na odwrót: Żyją jakby nigdy nie mieli umrzeć, a umierają, jakby nigdy nie żyli.
~sheandhe    23.08.2009 @20:27:00
Ale, fotki masz fajne, fajnie Ci wychodzą.


A więc, powodzenia w ich dalszym udoskonalaniu ;D
_______
Nie odgrywaj się za ocenę, która ci nie pasuje ;/
To moje zdanie, zakładając tu profil godzisz się na opinię innych.!
i nie dziękuj, bo to wkurzające,
lepiej się zrewanżuj.
~sheandhe    23.08.2009 @20:18:26
A co do Twojego ,,o sobie".
Nikt nie jest szary i zwykły.
Każdy ma w sobie coś wyjątkowego co czyni go niepowtarzalnym - Ty masz fotografie.

;D
_______
Nie odgrywaj się za ocenę, która ci nie pasuje ;/
To moje zdanie, zakładając tu profil godzisz się na opinię innych.!
i nie dziękuj, bo to wkurzające,
lepiej się zrewanżuj.
~sheandhe    23.08.2009 @20:12:03
Dzięki bardzo ;*
_______
Nie odgrywaj się za ocenę, która ci nie pasuje ;/
To moje zdanie, zakładając tu profil godzisz się na opinię innych.!
i nie dziękuj, bo to wkurzające,
lepiej się zrewanżuj.
~sheandhe    23.08.2009 @20:10:45
To zdjęcie było przełamaniem mojego strachu ;D
_______
Nie odgrywaj się za ocenę, która ci nie pasuje ;/
To moje zdanie, zakładając tu profil godzisz się na opinię innych.!
i nie dziękuj, bo to wkurzające,
lepiej się zrewanżuj.
~sheandhe    23.08.2009 @20:10:14
A więc, obserwuję i czekam na kolejne ujęcia pajączka ;D
_______
Nie odgrywaj się za ocenę, która ci nie pasuje ;/
To moje zdanie, zakładając tu profil godzisz się na opinię innych.!
i nie dziękuj, bo to wkurzające,
lepiej się zrewanżuj.
~sheandhe    23.08.2009 @20:08:02
Mogę zaobserwować ?
_______
Nie odgrywaj się za ocenę, która ci nie pasuje ;/
To moje zdanie, zakładając tu profil godzisz się na opinię innych.!
i nie dziękuj, bo to wkurzające,
lepiej się zrewanżuj.
~dezaprobator    27.07.2009 @10:36:34
Nie biorę aparatu na Wood Nie ryzykuję, już jeden straciłem Co prawda ze swojej głupoty ale jednak hehe
_______
Moderatorzy się nie znają.
Jeżeli mam jakąś nieocenioną pracę to proszę oceń.
~yookeer    23.07.2009 @17:37:54
ODezwij sie czasem ;] bo trafic na ciebie nei moge :P
_______
Bóg stworzył Niebo i Ziemie - która stała się piekłem, później Dobro i Zło - które zapanowało nad Człowiekiem.


JoKeЯ
~deen    14.11.2008 @16:31:00
mozna przeciez rozszerzyc paski ktore lacza napis Karmann (ten w tle) i po bokach wyswietlic czesc 2 bocznych dzialow ewentualnie polaczyc tak, aby wyswietlao 2 dzialy rownoczesnie, takie wagoniki z 2ma oknami, jesli wiesz o co mi chodzi
_______

~blacksunempire    11.11.2008 @04:00:47
co ci ten adres mowi?
_______
http://coloformia.com portfolio c o l o f o r m i a . c o m
~electricmouse    13.02.2008 @09:33:39
no pare rzeczy nie wyszlo, beda poprawki.

dziekuje za komenta.
_______
I might be wrong.
~SN4KE    04.02.2008 @20:44:37
Jeśli Ci sie teraz podoba to prosze laskawie o zmiane ocenki ;]

PS. Tak, to w 99.9 % moj lay (ikonka i sluchawka nie moja)

Pozdro
_______
http://www.ChallengeStudio.pl - ChallengeStudio.pl - Zapraszam!
http://www.facebook.com/studiochallenge - Zapraszam na fanpage CHALLENGE Studio. Web design, CI, Ecommerce design.
~SN4KE    04.02.2008 @14:58:52
Wyrażnie napisalem ze coca cola dla przykladu (nie jest moja) ale rownie dobrze moze byc tam inny projekt np mój. Prosze bardzo - http://fx.at.desk.pl/reanor/skyteam_kreacje_ble.jpg

Nie rozumiem w ogole tego argumentu ...

Po co Ty w ogole cole w to mieszasz jak ona jest najmniej wazna ;x
ostatnio edytowane: 2008-02-04 15:06:05
_______
http://www.ChallengeStudio.pl - ChallengeStudio.pl - Zapraszam!
http://www.facebook.com/studiochallenge - Zapraszam na fanpage CHALLENGE Studio. Web design, CI, Ecommerce design.
~n3gative    29.01.2008 @20:34:06
Dzięki, nie mogłem, bo to top secret =). Strzała!
~n3gative    29.01.2008 @18:29:00
Nie kończę z designem w sensie KONIE PROJEKTOWANIA i już! Kończę z marką N3GATIVE :D:D

Ciekawe czy mnie znajdziecie xD
ostatnio edytowane: 2008-01-29 18:30:10
~n3gative    29.01.2008 @14:41:38
A jednak, co zrobic
~4dam    26.01.2008 @10:13:11
dzięki pozdrawiam
~Lvincii    26.01.2008 @01:38:28
oki spoko chociaż myśle czy jednak nie zostawić
_______
Ludzie zawsze myślą na odwrót: Żyją jakby nigdy nie mieli umrzeć, a umierają, jakby nigdy nie żyli.
~Lvincii    26.01.2008 @01:32:39
dzięki, jutro poprawie ...pozdrawiam
_______
Ludzie zawsze myślą na odwrót: Żyją jakby nigdy nie mieli umrzeć, a umierają, jakby nigdy nie żyli.
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt